jag hade en bra rubrik..

men jag har glömt bort vad det var för någon. Dagen var sjuk. Som sagt sov jag hos glas inatt. Det var super mysigt! Vi kollade på ishockey, dock sööög lhc ganska extremt. Iaf, gick upp 6 i morse och fixa oss och åkte tåg till skolan. så snygga (host) vi fick skapligt mycket blickar på oss... hah! För er som inte förstår så hade vi maskerad dag i skolan idag. Jag va djävul. haha urs vad jag ångrar det. nästa år ska jag vara något riktigt kul! Alla var super snygga. verkligen. Någon dag ska ni få bilder. lovar. men inte idag. hade även sista balett lektionen idag också. lite tråkigt faktiskt. menmen. nu sitter jag hemma och äter nudlar. Är så jävla trött. Ikväll äre party. Om jag orkar, annars blir det bara myskväll hemma. Sånt man märker.
puss.
åh. fina människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0