om ni bara visste

just nu ligger jag här i min nya älskade beddsoffa. stor som fan och röd och skön som tusan. jag är lite kär. Den tar upp hela rummet. men vad gör det? Mätt & belåten är jag också. Dagen har spenderats i skolan & med agust. Skolan vare engelska, matte & samhäll. Helt okej faktiskit. Engelskan skrev vi uppsats, matten satt jag i soffan och snacka med magnus danne och elin typ helt tiden och samhällen hade vi maskerad. så underbart. Sen drog jag hem till agust. stackars oppererat bort en tand och va helt bedövad i munnen, haha kunde fan inte snacka. Kul! Hälsade iaf på rått bebisarna. SERIÖST.  DE VA MINDRE ÄN MIN TUMME!! sötaste på länge. Aja. bra dag iallafall. Nu ska jag fixa lite inför morgondagen. pussi

Kommentarer
Postat av: Anonym

bäddsoffa -.-

2009-10-13 @ 18:13:59
Postat av: ewelina

bEddsoffa

bEddsoffa

bEddsoffa

bEddsoffa

bEddsoffa

bEddsoffa

bEddsoffa

bEddsoffa

2009-10-14 @ 17:45:34
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0