sjuk..

jaha.
nu sitter jag här.
i långkalsonger, dubbla mjukisar, 2par strumpor, raggsockar, tofflor. ett linne, en långärmad, en tjocktröja, morgonrock, mössa, vantar och halsduk och håller på och frysa ihjäl, känns som att jag ska spy närsom, helt trött i kroppen och mitt huvud dunkar som aldrig förr.
lite sjuk kanske? orkar inte vara det igen. Vi ska ju redovisa och allt i morgon. fandå.

idag vare skapligt klockren dag i skolan.
trotts irritationer så är jag så sjukt glad. allt blir så mycket lättare när man är två som kämpar.
Efter skolan blev det mys med malin, mat och sen pluggade jag medans hon spelade.
En sväng på stan & maxi också. hittade underbara skor & as coola leggins.
får se om det blir att köpa..

nu har mamma fixat varm oboy, så ska tvätta bort sminket och mysa lite.
orkar intemysa egentligen. huvudet värker så.
fandå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0