sjukling.



har as ont i huvudet idag. & har ändå typ bara 1 lektion idag så blir hemma.
en sålänge har jag bara sovit och slappat. Sitter just nu och kollar på barnkanalen.
Det är ett måste när man är sjuk. Ikväll blir det troligtvis att gå på teater med alla smusar.
Hoppas jag blir bättre dvs. Sitter och planerar lite inför framtiden.
höstlovet, jullovet och efter jul.
Höstlovet blir det inget london som det brukar bli. Men ett besök av farmor blir det säker.
& alla som känner mig bra vet ju hur det kommer sluta? NY GARDEROB.
lite härligt sisådär. Snart ska jag gå & hämta posten. troligtvis har mina brillor kommit.
Så då blire att hitta en nyklädstil, en egen. Lite roligare.
Julafton vill jag ha också. i år ska vi ha julen. sist vi hade det va jag.. 7?
grymt skönt ska det bli. & efter jul någon gång ska jag & malin till stockholm också.
shoppakläder !! Sånt gillar vi. Vi gillar mycket vi.
fast inte att vara sjuk.
Efter jul funderar jag på lite totaly make over också.
hittat lite fina hårfärger samt frisyrer. Vi får se hur det hela slutar.
aja. nu ska jag .. jag vet inte riktigt.
ta en huvudvärkstablett. Kanske fixa lite lunch ?
men först hämta posten.

krya på mig.
tack.
puss





om det ska fortsätta såhär.
får du klara dig utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0