skooooooolans data BARRA :D

sitter i skolan just nu. Klockan är kvart över 3 & jag slutade för en halvtimme sen. I dag vare en kul dag. Dansen va underbar & vi började med en queen låt på kören och slappade egenom samhällen. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli typ kvart i 4. Då ska jag gå & träffa min lilla malin. Vi ska till johan en snabbis och sen till biblioteket. ihi. Jag har aldrig varit där så malin få vara mitt stöd. Ska hitta lite svenska musikallåtar. & sen blir vid 5 blire att träffa agust & anna (?) & sticka till jesper. Filmkväll med fmg vankas. Såå härligt. Vi gillar sånt. Sen ska jag hem & sova i min underbara säng. Åh seriöst. Jag totalt älskar den. Och den är inte bara världens bästa säng utan också världens bästa soffa :D den är underbar. jag är lite kär. & den tar upp hela rummet också. underbart. men nu ska jag busa med julia lite. Men inte vid datan, för här måste man knipa igen kakhålet säger herr ordförande. suck. Men först ringa agust. vi hörs hare braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0