torsdag.

soft dag va det iallfall. Trotts att det blev ytterst lite sömn. Hade rytm prov första timmen, gick kalas bra. Sen vare långrast & slapp scenisk gestalltning. Sen typ lunch... långrast, då jag palla mig till extra engelska lektionen. orkade inte bara sitta. sen sång. Slapp dag, sen sitta & mysa lite gitarr med lucas innan jag drog till stan. Träffade david & tog en fika. Meningen var att jag skulle lära mig att dricka te eller kaffe. men nej. oboyen övervann. Nästa gång ska jag iallfall ta en kaffe. hö. Efter en trevig fika med mycket snack drog jag vidare till anna sjukling, ännu mera snack med henne. Sen dog jag hem. nu sitter jag här. Klokan är halv 8 & jag funderar starkt på att gå & lägga mig nu och sova bort hela dagen i morgon. förutom eftermiddagen & kvällen dock. då det först blir fika med malin och sen party! & sova hos erika tror jag , men sånt man mäker. Skulle nog behöva lite sömn. eller något. en kram kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0