5 av 5 fulla toasters.

haha, sikken nedrans kväll det blev igår! Fett värt att må som man mår idag!! & jag är duktig och kommer till första lektionen iallafall. Ni borde va stolta. Jag är stolt. Tack malin för att jag fick följa med i går! Du är så neeedrans bra ska du veta! ( :) ) Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå, om en kvart ska jag stick till bussen. Palla inte att cykla. Det är så sjukt segt ibland. Skön dag blire i skolan iallfall. Och jag räknar med att per & john kommer till första lektionen. Annars jävlar. Ha! Naerå. Föresten jag fick en snilleblixt förut.. skulle man kanske ta och klippa lugg? hm. Är lite sugen på det. Men kanske väntar ett tag. Kanske efter jul eller något. På tal om jul. Jag vill ha lite vinter nu. Med skidor, romme med fmg och julklappar. åååh. föresten. Lite underbar dröm jag hade ikväll då. Har typ aldrig varit med om en dröm som varit så jävla värklighets kännslig (?). jag blev helt chockad när jag vakna. HA. aja. Nu ska jag bädda sängen.


gårkvällen,
5 av 5 fulla toasters
hah!
<3


haha, igår hade rumppatrullen emodag.

hahaha, vi är nog ganska störda. Men vi är ju smus :)


& så lite (går)dagens outfit

nu mot bussen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0