denna underbara helg.

wow. underbara helg.
igår somsagt drog jag hanna, erika martin, obbe, julia & martin till laxholmkällaren och kollade på legenden. mycket fint. Sen drog vi och träffade lite till folk & ser party @ jesper. wow. underbara kväll. helt klockrent allting! Sången i stan, promenaden, allt snack, dansande och mysande. otroligt lyckat. & höh. natten ska vi ju inte klaga på heller. hah, vi tar inte det här. Sov kvar hos jesper med lite folk och vaknade till vif halv 10 då vi låg kvar och slappade i några timmar innan vi drog till staden. & hem till erika för att äta. Sen tillbaka till staden, träffa folk och fika lite. samt yra omkring lite i vasaparken. tack marcus för att hela jag är full med gräs och löv.. men det var trevligt iallafall. Sen sitta & vänta på bussen i 4t5983309835098305983503 åååår. Men nu är jag hemma. Snart ska jag lägga in alla bilder på datan och sen ska jag äta lite tacos och träffa malin för en liten pratstund. Min älskade malin. Hon är bra.
du är bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0