Man inte kan välja sin familj men jag tror fan inte ens man kan välja vem man ska älska

hur mår jag i dag då? precis som viccan. Det kanske inte säger er så mycket. Men det spelar ingen roll. Så mår jag iallfall.. Livet leker fast det är lite snurrigt. ihi. Idag hade jag egentligen studiedag. Men jag fick ngt dampryck så jag bestämde mig för att följa med malin till skolan istället. Var väl helt okej. Dock höll jag på att döö när jag skulle gå upp. Gick upp 6 !!! Seriöst. Har inte gått upp så tidigt på typ ett halv år! det va hemskt. Aja. Efter en lång dag där drog vi till stan & kollade läget lite. Hittade inget speciellt. & sen hem & nu sitter jag här. Trött. & ensam. blää. Ska väl sätta igång en film snart & mysa till den. haa, sikket emo inlägg det blev. Jag är bara så trött!! :)
pussilussi.

Kommentarer
Postat av: viccan

Känns rätt så fint faktist att någon vet hur man mår. Man mår helt underbart bra, men ändå så är det någonting. Och du vet vad jag menar med någonting :) <3

2009-09-22 @ 20:32:26
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0