..

suupersoft dag idag. som alltid på fmg. Vi hade dubbla matte lektoner & en balett lektion. På 2h matte gjorde jag ett tal. jag är en naturbegåvning. Efterskolan blev det att vara kvar och sitta och prata lite med 3orna. Sen gå till stan med julia, hennes pojke & en till pojke. Lämnade dom och träffade cilla & malin istället. Satt och prata lite på fik och lämnade tillbaka lite kläder och köpte oss en godispåse. Sen åkte vi hem. Efter att jag nästan somnat inne på myrorna. hah <3. Kom hem hit & myste med räkor, toast, godis, prat och lite plugg blev det också. Eller aa..tränade på sången & pianon. Har inskaffat mig ett nytt piano idag. Så nu david får du hålla i hatten! Meningen var ju simon idag.. men jäveln drog till stockholm istället. Skulle spendera hela helgen där, & tävla. Lycka till simon. du vet att jag tror på dig ;)
aja, som sagt. Mycket trevlig dag iskolan. Jag älskar det.
Nu ska jag kolla på pippi på rymmen innan jag somnar. Imorgon blire rida ut på pollen med matilda & sen troligtvis parteeeeeeeeey!! Sånt man märker liksom, men det vore ju trevligt!
pusssssssi.


tänk tänk. vad allt egentligen är fel.

nu ska jag fortsätta mitt seriöst snack med agust. haha.
det är liksom han & jag. Min riddare i rustning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0