ewelina prima ballerina bah.

hah, typ 3 min sen förra inlägget. Men måste blogga för hela helgen kom jag på.
imorgon efter en underbar dag på fmg sticker jag snabbt till stallet & tar hand om pollen, sen snabbt hem & packar och fixar för att senare sticka till småland med familjen.
Faster ska gifta sig på lördag, & jag & syster ska vara brudtärnor. Jag kommer bo på hotell och bli borta hela helgen. kommer inte kunna uppdatera. Men troligtvis massa bilder på söndags/ellermåndags/kvällen.
Har såklart mobilen med, så det är bara att smsa på hörrni!
Puss på er :) <3
& så en stooor oseriös bild på det.

men nu är det fortfarande torsdagskväll & jag ska duscha & packa balettkläder tills i morgon. - melike.

den som väntar på något gott väntar alltid på mig.
morgan, jag vet att det är din .. men , du är min idol & jag din. så jag lånar den.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0