lev i nuet.

hm.
idag hände det som itne får hända mig.
men vad gör man åt det?
det finns inte så mycket att göra åt det.
Erika är världens bästa, vet ni det?
Hon är underbar & nästa vecka , med erika vid min sida ska jag vara starkare än pippi.
hoppas jag.
jag skäms.
Iaf efter skolan hade jag sälskap med hannes till stan,
skulle jag ha fikat med david, men var så tråkigt väder så vi sköt fram det.
Istället gick jag och tröst-köpte mig en tröja.
Sen åkte jag hem med pappsi och elli.
Stack ner till stallet i spöregnet - underbart.
Lagade lite mys kvällsmat - satte mig vid datan och pluggade.
Mysigt faktikst.
världigt.
Sen dess har jag suttit här.
jag & viccan har drömt oss bort lite. - underbart!
Dock mår jag ganska bra just nu, eller nej. väldigt bra.
Allt annat vore väl onödigt?


lev i nuet.


föresten, elen.
måste träffa dig.
typ. nu.

Kommentarer
Postat av: elin

IMORGON ska vi träffas. älskling.

2009-09-04 @ 16:57:32
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag tycker om när vi drömmer oss bort. För ibland är en dröm det finaste man har. Speciellt när drömmen blir sann, om den blir sann. Då dör man lite nästan.

PUSS

2009-09-06 @ 22:19:41
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0