måndag..

jaha, hade ju som vanligt sovmorgon till kvart över 11 idag. men vaknade vid 8 och orkade inte ligga kvar. så gick upp då. tog en tidigare buss för att hinna umgås lite med john innan. Sen vare engelska i en timme, då vi gjorde absolut ingenting. Sen låååång rast. kvart över 12- kvart i 3. då blev det mat, mys och bara må bra. Sen 15mins pianolektion innan vi skulle kolla på 2ornas konsert. haha, så nedrans kul :). Sen blev det att stanna kvar lite i skolan med erika julia & john ( & simon som va på besök ) lite trevligt. & nu sitter jag här. Ska snart ner till stallet. men jag orkar inte. jag tror jag börjar bli sjuk? .. & föresten, mina nya fönster till rummet ärpå plats nu & balkongen typ klart gjord. fyfan för att bo på 3e våningen nu alltså. Funderar på att flytta ner till källaren. det är läskigt här uppe nu. ser ner så mkt. aja. nu ska jag läsa sms som jag fick nyss.

min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0