ska dom bo här nu... ?

jahaaaa,
vad ska man säga.
nu iefterhand kan jag ju skratta lite åt gårdagen.
men då vare inte skratt.
så långt ifrån man kan komma..
& nu ska jag sluta skiva i jobbig punktform.


aja, gårkvällen överlevde jag tack vare mina fina vänner. Dom är typ... underbara? Något sånt jappp. Skola idag också då. HAH. Den va ju också lite kul, såhär i efterhand. Började lite.. omoget. Men super kvinnorna äjika & äwä tog såklart tag i problemet. & kollade den i vitögat. hah. ingen fattar. men vad gör det? det löste sig ju iallfall. Skulle idag ha varit i fredags.. woow vilken bra dag det hade varit då. typ. Men nu är det tisdag, och då får man ta det för vad det är. yrt. Blev som vanligt inte så mkt jobb i skolan, mest prat & sånt mys. Dock tror jag att mia har koll på mig & äjika. hm. bara för att vi är sååå effektiva. typ. Jag tror inte jag har gjort ngnting på hela dagen. Får göra lite mer nu ikv, fett värt det! Efter skolan blev det först att sitta & mysa lite med folket, sen springa till stan & köpa en tröja - melike. Träffa lite trevligt folk, därav malin & sen simon. ( jag vet inte om man skriver därav, men det lät bra ) aw, simon & jag. Vi är typ såhär * alla på fmg vet hur jag visar med fingrarna * tajta. seriöst. vi är superkära Mycket trevligt. Sen blev det en vilsen cykelutflykt till äjikas "hem" ^^, vi kom fram tillslut & lagade lite gorme middag. bestående av köttbullar & makaroner. Vi bjöd även på parmiddag. jesper & jag. vi är typ såhär * alla på fmg vet hur jag visar med fingrarna * tajta. Seriöst. vi är typ as kära. HA. aja. yrt. sen blev det snabbt till skolan igen, sitta och kolla på 2ornas gamla julshow. så jävla söta alla va. aaw. & nu sitter jag här ska snart läsa lite ur " rampfeber " & sen vankas donken.
jag är glad.
jag borde inte vara glad. Jag hatar att jag är glad. Blää. Men nu ska jag längta tills imorgon, läsa lite & vara lite social med människor. & snickare för den delen.
De kom idag, ska typ fixa här tils jag fyller 35096803568 år. Vi ska byta tak (?) & göra om HELA översta våningen. ( därav mitt rum  - melike ) aja.  det ska bli aaapsnyggt * dreegel * ihi.
föresten, äjika. äjika & jag. seriöst. vi är typ såhär * alla på fmg vet hur jag visar med fingrarna * tajta. seriöst. Vi är typ as kära.
ha, herregud. Ibland bara hatar man allt, men älskar det samtidigt. Nu ballar det ut. Bäst och sluta.
hah, bästa fmg!
I'm too proud for cryin', didn't come here to break down
It's just a dream of mine is coming to an end
And how can I blame you when I built my world around
The hope that one day we'd be so much more than friends

Kommentarer
Postat av: viktoria

Sv; Ja, drömmar äro alltför fina alltså!

Och även fast det inte blir som man vill, så kommer det någongång bli som man vill. Efter regn kommer solsken. Så är det bara! :)

<3<3

2009-09-09 @ 06:12:51
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: riikis

Nej , jag kan inte fatta .. hur gör du med fingrarna ?

HAH :D

2009-09-10 @ 21:21:45
Postat av: ewelina

HAHHA ,

nej jag vet. ingen förstår våra älskade fingeruttryck. HAH.

tänk dig jag & jesper/simon/dig i fingerform - DÄR har vi det.

2009-09-11 @ 12:54:39
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0