JAG ÄLSKAR ALLT.

otrooligt soft dag blev det idag.
förutom att jag vaknade upp med huvudvärk.. men det är smällar man får ta. & så SJUKT jävla värt!!!!
först hade vi lite gehör. Det var helt okej faktiskt. Sen långrast och sen scenisk gestaltning. Då gick jag & erika och intervjuva folk på stan om scenskräck. Lite kul sisådär. Sen på lunchen drog jag & erika till donken istället. gött. Sen vare lite englelska. Ezra verkade ganska nöjd med mitt prov. Så jag fick gå efter 10 min och hade lite mysstund med agust istället. Snackade lite med en kille som va på besök också. Han & jag va typ lika duktiga & intresserade i politik kom vi på ( dvs. kan inget & bryr oss inte ) men vi gjorde ett tappert försök att förstå oss på vad de andra snackade om. Ha. Agust satt i typ en kvart och förklara vad som menas med höger och vänstern. Hah söt. & sen hade vi lite sång. Helt okej dag. Stannade kvar i skola lite och umgicks med människorna. Men vid 4 drog jag & erika hem till henne. & va lite med hanna och martin. Mycket trevligt må jag säga. Bara chilla gärnet & tagga som FAN inför nästa helg som kommer bli så nedrans bra. btw. john kom inte idag. Jag är djuuupt besviken på dig. haha naerå. han kommer imorgon iaf. sovarN. & imorgon blire skola och sen att träffa simon. Mycket trevligt. bara slappa hela kvällen vad det ser ut som nu. Så nedrans skönt.

aja.
Nu ska jag ta bort sminket och sova. Så jävla gott.
& hoppas på att drömma liknande dröm igen. (aaaaa)


btw.
wow vad jag älskar mitt meningslösa liv.
Det är sjukt. det är bäst.
& fmg..
blir bara bättre & bättre för varje dag...
<3



..hah , skolfotot kom idag.
haha, palla bry sig. även fast jag såg upp som en uppstoppad hamster.
vad gör det om 100år? eller om 20?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0