årets första picknick!

efter att jag hade cyklat hem i förjävlig motvid och ätit lite fruktsallad så kom cillen och vi hade fin picknick uppe vid lillsjön. Med sol, högläsning, telefonsamtal och skratt. Det var fint! Vi satt där i lite mer än 2h tror jag. Sen har jag inte gjort så mycket. Ätit lite och frysit som bara den. Om man ska sätta sig i bastun kanske? vore ju skönt. Jag var föresten på maxi en snabb sväng idag. Prövade mycket och köpte lite.

köpa?

nu ska jag sova men först kolla klart på andra halvan av american history X.
japp esra du hörde rätt! Har kollat på de första 72 minuterna alla redan!

imorgon ska jag upp tidigt som fan. Klockan 7.10 ska jag vara hos tandläkaren.
är det värt att cykla in? då måste jag .. ooj, nu flög en tangent iväg :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0