Astid lindgren

godmorgon! Idag var det bara att gå upp med tuppen och slänga sig på sommarkläder. Invigde min älskade juimpsuit. Känndes bra & sommrigt. Hos tandläkaren gick det bra, hade tid 7.10. Fick veta att jag inte behövde tandställning men ska självklart få det om jag vill ha det. Så, troligtvis blir det tandställning iallafall! När jag var klar var klockan 7.25 och jag började ju inte för än 9, så jag gick en promenad, cyklade lite och la mig och solade. Det var en bra start på dagen! Nu sitter jag & skriver en uppsats om Astrid Lindgren. Känns vuxet.. ;)  Har snart dans sen kommer Peter johansson ( musikal stjärnan ) till oss och jobbar med oss 13.15-16. Det blir nog kul! Det var äcklig mat i skolan idag, så jag, erika & evy sticker in till stan och äter istället. Jag ska nog köpa mig en paus sallad! gotte! Fick VG på engelska uppsatsen föresten! Glad tjej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0