dax att va en snäll tjej?

funderar på att vara lite snäll mot mamma ikväll & sen lite försiktigt fråga om jag får beställa lite grejer från HM. Har hittat super fina grejer som jag mer än gärna skulle vilja klicka hem. bla


hittade även denna på en annan sida som jag blev åh så kär i
men den var totalslut...

vad tycker ni om de?

så mycket man vill ha.. jag önska man kunde ha pengar & kunde köpa exakt vad man ville.
typ lite pigment, annan kropp eller ngn annans garderob. ni fattar?
det vore coolt. då skulle jag lätt hoppa av skolan & börja jobba och tjäna pengar direkt.
igår slog det mig gaktiskt, hur livet skulle se ut om man gjorde det.
hoppade av skolan alltså. hm..

nu ska jag svara på mail.  Känner mig alltid så vuxen då!
& så ska jag laga mat till mig själv.
kolla lite mer på engelska kanske? ae, troligtvis inte!
träna sång ska jag iallfall försöka hinna innan malin kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0