det måste va ditt fel

tja.
det var en riktigt trevlig dag på stan med julius. Vi hittade fina saker som erika ska få i morgon! Då det är födelsedags dags. Har även bakat lite muffins som jag ska ta med mig. Hoppas de blir goda. Besökte ÖB för första gången i mitt liv. Vilket resulterade i att jag gick vilse när julia lämnade mig. Lite shopping blev det från min sida också, köpte en ring till. ( 08095803958059 ggr förlåt för att jag inte kan ta kort.. har ingen kamera för tillfället ) På vägen hem köpte pappa & jag kebab och hämtade ut mitt paket från posten. aah. mina älskade nelly kläder hade kommit. Vilket var en tröja, ett par skor, läppstift och ett halsband.
allt satt bra som tur var! Så jag är lite glad. Nu ska jag läsa lite och sen sova. Ställa klockan på 6imorgon så jag hinner fixa naglarna och funderar på om man ska locka håret? aja. hur som helst ska jag kolla mer på de där jävla glosorna. Varför vill de inte fastna?! .. imorgon kan jag äntligen cykla iallfall! Har ju inte gjort det på 2dagar. Jag hatar buss när solen skinder. Det är äckligt instängt och jobbig stämning. Man sitter liksom 10cm från varandra i lite mer än 15minuter. Och så lådsas man typ inte om varandra. Jag tycker att det är så jobbigt!
aja. Nu ska jag sova, är lika trött som alltid.

Imorgon efter skolan hinner jag nog inte skriva.
men då blir det iallfall fira erika, rida och sen promenad med min finfina malin.

aja. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0