du är min sol

det har varit en fin dag. cykling i soleken, prata allvar på sången, prova nationellt på englekan och utvärdering på svenskan. Engelskan var svår, vilket betyder att jag måste plugga på massor om det ska gå bra på det nationella. Vore såååååå gött med mvg i engelska A. Har nog redan bestämt mig för att läsa t.om engelska C. Sen cyklat hem, ridigt och nu är jag tröttare än döden.

solklart innehöll dagen en massa fina saker. så som, "du är min sol" , "hjärta." , " jag hjärta dig" och " du är fin", pärlplatta, Xboy, solsken, kramar, fina människor och godmat. ah. Imorgon är det tisdag och jag ska cykla in till skolan som vanligt. Tror jag tar en sväng förbi staden efter skolan. Måste byta ut min iphone. Jag är handikapp utan den!

mina två extra systrar sover även här onsdag-torsdag. Så, nu vet dom det också.

min ponny var super duktig idag. Trotts att båda hade väärldens träningsvärk så jobbade han på fint. Men jag skippar hoppträningen imorgon. Varken han eller jag orkar det.

har även fått spring förbud p.ga benhinne jäääääääävlarna. urs.
undra om man kan operera bort dom?

nu ska jag duscha, sen soooova som en jävla gris.
fick föresten en ny bok i svenska som verkar såååå bra!
så jag dissar shoo bre slutet och börjar på den direkt istället.

Kommentarer
Postat av: elin

klänningen är finfin och du likaså! puss

2010-04-26 @ 21:13:56
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: ELIN

Man kan operera för att få bort det. Men då måste det vara riktigt illa innan det händer ;)

2010-04-26 @ 22:16:39
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0