en vanlig tisdag.

idag är det en ganska vanlig tisdag. Jag drömde, cyklade till skolan, hade engelska där vi inte gjorde någonting, hade matte där vi inte gjorde någonting, åt och hade piano där jag som vanligt hade glömt göra läxan. Cykla hem gjorde jag såklart också. På fredag har jag cyklat 30mil på 3veckor. Med andra ord så cyklar jag ganska exakt 10mil i veckan. Det är ganska skönt! Nu ska jag slänga huvudet ner i matteboken. Imorgon är det matte prov på schemat. jag gillar felstavningar!


såg ut lite såhär idag. intressant för er!
nej men som sagt, matteboken!
ikväll kanske det kommer en videoblogg.

mamma skulle iväg och hämta något paket på posten idag.. undra vad det är för ngt?!

Kommentarer
Postat av: en som vet...

På engelskan började ni med att göra en uppvärmingsövning för att komma igång genom att verkligen skaka kroppen! Sedan gick ni igenom en relevant text som ni fick läsa och diskutera dess innehåll bland annat även diskussionsgrupper om det är moraliskt rätt att ta lagen i egna händer., detta text är tagen ur en film som ni sedan ska se, ni jobbade även med någon som kallas phrasal verbs med "get" och jobbade med en miniövning om det och dessutom gick ni igenom planeringen för de kommande 4 veckorna i kursen! Ni blev också förhörda på 2 ynka ord som ni fick i bakläxa till idag..



hoppas ni får göra något nästa vecka..



Inte dåligt för att inte ha gjort något idag!



2010-04-20 @ 17:20:35
Postat av: evert

haha förlåt esra!

men jag gjorde faktiskt allt man skulle! men du borde sätta ännu mer press på oss! :D

Jag gillar engleka lektionerna!

2010-04-20 @ 18:04:54
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: bexxzi

FELSTAVNING SUGER

men du är fin

2010-04-20 @ 19:35:13
URL: http://regnkaos.blogg.se/
Postat av: pressarn

vänta du tills nästa måndag--då blir de pRESS- tack för inspirationen , jag sprang igår- nu 17 blir de hälsoliv och mer press från min sida!! Dessutom var ju Erika så trött hon nästan sov..hur har man då hjärta att pressa???



Jag gillar er massor!!

2010-04-20 @ 22:31:54
Postat av: ewelina

låter kanon du! Jag var ute & sprang i måndags men tänkt springa idag, torsdag &fredag också. Jo, hälsosamt för min sida också!

Jo det är klart, stackarn hon går ju omkring och är genomförkyld hela dagarna!



& vi gillar dig :D

2010-04-21 @ 09:35:23
URL: http://hariibo.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0