glad påsk !

idag tror jag inte det händer så värst mycket.
vara hemma och bli frisk tills i morgon,
locka håret, köpa födelsedagspresenter, äta godis,
prata i telefon,drömma lite och bli frisk.
frågan är ju om man ska klippa håret..
bli brun tänkte jag också.

har fått klagomål på att jag inte lägger upp tillräckligt bilder på mig själv.
haha, förstår inte riktigt varför, menmen!
här har ni lite bilder:



linnea kommer döda mig.
men det var den enda bilden jag fick på den kameraskygga människan.
så då får man skylla sig själv! :D


sådär!
glad påsk allihoppa!
hjärta

nu är föresten öland stugan vald!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Det är ju skitkul att kolla på bilder, så det är nog därför ;)

2010-04-02 @ 12:44:39
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0