glad tjej

istället för att skicka epost ska jag börja skicka brev.
och istället för sms ska jag börja ringa.
det är så mycket finare att prata i telefon & skicka brev.
det har världens bästa linn lärt mig.
vi tog nyss en snackis!
nu börjar solen gå ner men det är fortfarande ljust ute.
så himlans härligt - snaart är all snö borta!
satt ute idag med endast linne på mig ( & byxor såklart.. )
satt & sola och läste, det var super mysigt!
nu ska jag äta en till apelsin, redan ätit 3st idag.
men de är godast i världen!
det suger att vara sjuk..
men mamma varit förbi vårdcentralen och pratat,
hon kom hem med 4olika tabletter och 3 salvor.
nu jävlar ska jag bli frisk!

sitter & funderar ang öland i sommar..
jag vill nog hellre bo i ett FINT hus som ligger på  landet,
än typ en lägenhet som ligger vid centrum...
ska kolla vad tjejerna tycker.


frågan är vad man ska göra ikväll då,
man kanske borde klippa håret som jag har snackat så länge om?
tänkte försöka klippa det själv - HAH!

eller så blir det väl bara att hänga framför tvn,äta apelsiner, lite godis kanske..
tråkig jävla hemma kväll blir det iallfall. det suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0