hur gör man?

många av er vet nog att jag har en syster?

Jag tycker att det är så svårt att ha en syster. Jag kan säga här och nu att jag älskar henne. Trotts att vi bråkar ibland så älskar jag henne och försöker göra allt för att visa henne det. Jag försöker prata med henne, låter henne låna vilka kläder hon vill, hjälper henne fixa håret, väljer kläder till henne, ändrar mina planer för henne skull, låter hon inviga min nyaste kläder, köper saker till henne när jag är iväg, går och hämtar saker hon ber om och är allmänt snäll. Men jag vet inte vad jag ska göra mer för att hon ska älska mig? Hon stänger sig inne på sitt rum när hon kommer hem, fräser åt mig när jag frågar hur dagen har varit, skriker på mig när jag lånat hennes kläder, klagar på hur lat jag är, vägrar att köra in till stan 10min tidigare än bestämt för att jag ska kunna åka med till skolan.... jag skulle kunna fortsätta. Men jag tror ni fattar vaf jag menar. Jag vet inte vad jag kan göra mer.. Vi har verkligen inte en nära kontakt längre och det är tråkigt. Jag skulle vilja ha en syster som man kan prata med, om allt. För trotts allt så är ju hon den som känner mig allra bäst. Eller brukade vara det iallafall, nu vet jag inte efter som att vi aldrig umgås. Det finns dagar då vi inte säger någonting till varandra och det känns som att jag bara är ivägen och alltmänt jobbig. Jag tycker att det ska bli så tråkigt utan henne när hon åker iväg till gran kanaria ( som jag itne ens kan stava) medans hon varje dag säger hur skönt det ska bli att slippa oss.

har ni några knep på hur man kommer nära sin syster ?
för jag hatar att det ska vara såhär.
& nu måste jag till skolan, syster ska åka till stan 11.20 och 11.15 börjar jag.
men hon vägrar åka tidigare.

undra om det går någon buss?

Kommentarer
Postat av: jag

hjärtis. allt går i perioder, hoppas det blir bättre. du är fin.

2010-04-23 @ 11:55:15
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0