jag förstod inte då.

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känns som att livet rullar vidare. Trotts att jag skulle vilja göra saker så mycket annorlunda så kollar jag bara på när mina chanser springer iväg. Lite som att jag är i en bubbla. Haha, det låter som att jag är psykiskt störd eller något. Men så är inte fallet, vad jag vet. Jag hoppas det går över snart för det är så jobbigt. hur som. Idag kom som sagt Peter Johansson till skolan, det var häftigt. Har redan prövat hans sång knep och det känns bättre faktiskt! Det var väldigt trevligt må jag säga! Han berättade även mycket om hans liv, alla olika aditions han gjort och musikaler och sånt. Väldigt mycket om queen musikalen, känndes bra att kunna säga att man har sätt den. åh. vill till london igen! Nu var det mer än 1 år sedan jag var där. Jag får hoppas att vi åker iväg i sommar!

ligger FÖRESTEN ett brev här brevid mig som ska skickas iväg. men frimärkerna har tagit slut, så får införskaffa det först. nu ska jag ringa jobb. har 2ev helg jobb på g & ett sommarjobb!
yeah!


JAAAAAAAAAAAAAA! VÅRAT BADKAR HAR KOMMIT! VI HAR INTE HAFT BADKAR PÅ ... AE VI HAR ALDRIG HAFT ETT. BARA ETT SOM VAR SÖNDER OCH SOM GJORDE ÖVERSVÄMMNING! OOCH NU HAR VI ETT AS SNYGGT FLYTTBART. SÅ MAN KAN BADA UTE PÅ TOMTEN I SOMMAR! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0