jag hjärta er!

.

nu har jag kommit hem från träningen. Det gick bra, han var duktig! & på maxi inhandlade jag en jacka/tröja och nu klickade jag hem ett par shorts. lägger upp en bild på vad jag har köpt snart. Ni har ju även inte fått se vad jag fick i hm paketet. Så får väl slänga upp ett bild-inlägg på helgens shopping ;)
nu ska jag äta och ta på mig mjukiskläder. Duscha väntar jag med tills i morgon, ska ändå springa på morgonen. Dock så har min benhinneinflamation kommit IGEN. jag döör på den. men jag orkar inte sluta med allt bara för den?! nej urs, nu är det dens tur att ge sig!
ska nog ta och ixa naglarna lite och sånt. Träna på sången och läsa svenska boken. Måste även kolla på engelska eftersom att det är nationella på onsdag...

( troligtvis kommerjag inte göra någonting av det somjag skriver att jag ska göra. menmen! )


Imorgon är det måndag. och jag är glad, trött och glad. Jag är sugen på att åka till stockholm..
& på att få min avslutningsklänning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


linn trycker på punkten i början av inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0