jag skyndar oss

sitter och kollar på tv nu. Intervjun idag gick inte bra. Vi fick chansen att vara med i motalas showboat idag, att få göra de lite större rollerna. Men var tvungen att säga nej, eftersom att det skulle ta hela sommarlovet & det ville jag inte. Men bad om att få jobba med gatuteater i norrköping istället, de skulle kolla vad de kunde fixa. Inom 2 veckor så skulle jag få BREV. Vi får hålla tummarna lite. Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon tänkte jag springa innan skolan, men det skulle snöa imorgon igen. ruuuuumpa! vi får se hur det går. Imorgon har jag iallfall dubbla håltimmar och börjar kvart över 11. Och cykla till skolan kan jag inte heller. suuck! Men imorgon blire iaf stallet med bex & linn. Och fixis innan vi drar med malin till norrköping by night. Det ska bli treevlans. De sover här sen, bex och linn. Det blir trevligt!
R.I.P iphone. bara att fixa en ny.



jag undrar hur paraplyerna skulle ha sätt ut om det regnade uppåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0