kan du fortfarande läsa mig?

jaaaaaaaaaaaaa!!! 79 engelska glosor inlärda! Känns så himlans bra. Nu har jag snöat in på denna skiva den är såå  bra! Gehören sitter också och det är king! Jag är så glad att jag har lätt att lära mig, annars skulle jag aldrig kunna vara så lat som jag är. Nu ska jag faktisk klippa håret. ja nu SKA jag det. Jag har aldrig klippt mig förut. Jo- en gång klippte jag en lugg på mig själv. Jag tyckte den var sjukt snygg, men alla andra verkade inte hålla med mig om rakheten så det gick några timmar sen fick mamma klippa om den. Vi får se hur detta går då.. Håll alla tummar ni har!

innan

jag vet att ni har sätt bilden 49053 ggr innan. Men jag är så dålig på att ta ego pics så att ni får stå ut.

Kommentarer
Postat av: Linn

säkert äger och du likaså! <3<3

2010-04-11 @ 15:57:37
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: evy

gjorde inte du engelska glosorna med oss ? ;O

du kanske var sjuk då. vilket fall, vi hade ingen lärare och alla fuska ;)

2010-04-11 @ 16:44:52
URL: http://evyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0