Lag dressyr div 3 omgång 1

nu är jag hemma efter en tur i finspång. Det var ett tag sedan jag tävlade, och igår när jag skulle pröva ridbyxor kom paniken. Jag hade tre par, i stolekarna 38,34 & 158. Känndes ju kanon när ingen av de är min stolek... Men efter ett tag valde jag ändå 158 byxorna. Så med ett par ridbyxor i 158, knoppad och fin häst åkte vi iväg till finspång. Vi startade allra först och det var super skönt! Min prins var extremt fin på framridningen o det känndes super bra. Han var super duktig på banan också, förutom att han var rädd för publiken/läktaren/bord/blommor som stod längst fram. Men han var jätte duktig och jag är super nöjd med mina 7,5p! Resten av mitt lag var också super duktiga! De landade på 7,5 ,  7,0  och 6,5  om jag inte minns helt fel! Så vi var nöjda trotts att det hade kunnat gå så mkt bättre! En 3:e plats slutade vi på. Kom väl hem till åby igen runt halv 12.

och nu sitter jag ute på balkongen och SKA plugga. Jag måste verkligen plugga. Ikväll ska jag träffa malin och hon ska hjälpa mig med matten.  Vad skulle jag göra utan malin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0