lördag.

hej hej hallå dagboken!
just nu sitter jag i solen och njuter av värmen. rebban ( hah! ) och linn drog nyss efter en kanon fredag! Med tjuriga gubbar på bussen, biblioteksjobb, stallet, skratt och väldigt, äldigt mycket dans. aaah. i liike. Vi var på norrköping by night vi tre och malin. Det var såå lyckat - verkligen! Med björnstammen, zackarias, the majority says , ohmy, mucken och lite annat smått och gott! urs va kul. fick mitt hm paket igår som innehåll en snygg byxdress, ett par shorts, 2paket armband, 2paket ringar, läppglans och två riktigt snygga halsband där av ett är min nya kärlek. jappjapp, jag är gladis! Nu gick solen i moln, man kanske ska ta och träna lite på dressyrprogramet?



idag åker syster iväg till grand canaria.
Hon ska vara där en heeel månad.
kommer bli tomt, men hoppas hon får det riktigt kul.


Kommentarer
Postat av: elin

sv)

DU SNYGG EWE!

2010-04-24 @ 11:44:46
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0