Lördag ångest?

jag börjar undra vart all själv diseplin försvunnit. Jag skulle ju plugga som bara den idag. Jag har inte ens öppnat böckerna. Jag har läst några sidor ur svenska boken men jag är långt ifrån klar. Kom på att malin måste hjälpa mig med matten! ( malin om du ser det här så förbered dig ) Nu ska jag ner till stallet igen, var där nere förut men då var ridhuset upptaget. Ska bli så skönt efter sommaren då vi troligtvis flyttar hästen till grimsta. Då kan man rida när man vill. Nu kom min syster hem efter att ha jobbat på kolmården hela dagen! Jag är så trött. Det är nästan som att jag har lördags ångest idag. Finns de ens? I morgon ska jag upp strax efter kl 5. Så att så mycket mer lov blir det inte för min del.

jag måste bli bättre på att ta kort..

Kommentarer
Postat av: m alin

jag är helredo :) dessutom tror jag att min mobil funkar idag! :D

2010-04-10 @ 19:44:57
Postat av: Linn

svar: iiiiihhh! dit måste vi förresten i sommar! och åka-åka-åka roliga karuseller! :DD

2010-04-10 @ 20:21:36
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0