lördag

jag är nästan frisk nu!
äääntligen.
idag är det lördag & jag ska vara glad.
snart ska jag in till stan med mamma.
vi ska kolla & köpa lite barnkläder och kolla på kläder till mig.
jag ska visa henne lite som jag har kollat på de senaste dagarna!
pappa gav mig pengar tillbaka förut, de pengarna jag hade betalat lokalfesten med.
det är bra fint med snälla päron!
finns det röda päron?
locka håret och bli brun står på dagens schema också.
ska på party ikväll.
tema - finklädd.
klänningen jag hade tänkt att ha var visst dragkedjan sönder på..
aja, jag får väl se vad jag hittar.
nu ska jag duscha!
puss




Kommentarer
Postat av: anna

evert det finns inga röda päron..XDXD kmr du inte ihåg att dk sa det lr ?? ..HAHAHAH kläppen<3333

2010-04-03 @ 10:59:05
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0