sjuk som döden,



där är lite utav det jag har köpt på senaste tiden.

jaha. här ligger jag hemma och dör på allt.
hade köpt en jävla biljätt till en fest som jag inte ens kan gå på.
( sen när behövde man betala inträde för fest helvete?)
anna kan skratta sig lycklig som tog min.
jag ligger i min säng just nu och tjurar.
trotts allt så mår jag lite bättre än i morse!


tur att jag är så snygg...... host!

iallafall.
nu ska jag dö vidare,
inget vettigt att skriva.
nu är det lov!

funderar på att klippa håret lite..

Kommentarer
Postat av: anna

vart ingen fest för mig :( busskortet funka inte den tiden :( men tack ändå raring<3333 krya på dig hjärtat<33

2010-04-01 @ 17:49:56
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: m alin

du är snyggg!! <3

2010-04-02 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0