sjukling

Mobil är väl bra att ha! Många gånger har jag tänkt " vad skulle man göra utan iphonen?" inte skulle jag veta att det tar lite mer än 14 dagar att gå från Flen till london. Det ni! Iallafall så tror jag att jag ska börja ta tag i mitt liv nu & göra bloggen till en ..... Tappa p ordet. Men användabliggen för att pusha mig själv. Jag har sånt dåligt imunförsvar att om jag inte börjar träna & äta lite nyttigt snart så kommer jag ligga sååå långt efter i skolan, aldrig kunna göra någoting eller ngt!! Så ja. Nu finns det inte så mkt att göra eftersom att jag är sjuk. Men istället för att ta frAm godispåsen ur lådan så ska jag ställa mig & göra äggröra. BRA! Tack föresten bexzzi & linn för 3superfina dagar! Ni är fina som Carl-robert, jordgubbsluktande läppglans, vårsol & strandpromenader. Bilder kmr. Hjärta

Kommentarer
Postat av: Li9nn

aaahhh! jag måste börja ut och springa! imorgon blir första steget på ett liv av motion.. eeehh, jaja. att springa en gång är ju bättre än ingen i alla fall. KRYA PÅ DIG! <3

2010-04-08 @ 18:24:20
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0