sommarvärme!

hittade precis en fin blogg. kolla här. Jag vill så ha alla ringar. Men jag nöjde mig med att vara med i en tävling! Hoppas på vinst av denna skönhet:

köpte förövrig 2 snygga ringar idag, och en parfym som var fel. kuljul! aja, jag får väl stå ut. Efter en fin skoldag drog jag & erika till stan och sen till hageby centrum. Det var så kul! Jag inhandlade mig en parfym då och två snygga ringar! Hittade även mina solbrillor i bilen!!! * happy face* IDag har jag varit så himla glad. Bara njuigt av fina norrköping, hur det luktar sommar, nästan glass överallt. Alla är så glada och kära och det är så fint! Nu ska jag kolla om pappa har min nya iphone. vore ju fint att få den nu! Helgen närmar sig med stormsteg & jag känner mig sååå stressad!

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

GODNATT, hihi ^^

2010-04-27 @ 21:15:02
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0