tjenis penis

här sitter jag och fixar spot-i-fy lista.
det är ganska fint!
just nu är det denna som spelas.
den är kung - dom är kungar!
hur som helst
här har ni hela listan om ni känner för det!
nu är det ungefär bestämt hur vi ska bo i öland.
det kommer bli bäst!
förövrigt kom jag precis hem från stan.
var ute & åt med mamma & pappa. mysigt!
snart ska jag till stallet och rida ponnyn.
hoppas han går bra, jag orkar inte annars.
kanske blir att flytta på honom till sommaren - hoppas!

åh. så fint!
där ska vi bo om vi endast blir 4st.
annars blir det ett annat hus, som är ungefär lite fint.
ligger typ granne! hur som.
invigde mina älsklingar idag!:

strumpbyxorna!!! o för första gången iår så åkte tygskorna på!

så  här såg jag förövrigt ut.
nu ska jag till stallet
chiao!

Kommentarer
Postat av: Melinda

hihiih, sparade din lista! ;D AWESOME <3

2010-04-04 @ 15:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0