Vi är inte såna som i slutet får varann

Hejsan. klockan är lite över 8 och JA. jag har försovit mig. Så det var bara på med sköna kläder, sätta upp håret i en slarvig toffs och se glad ut. Dagens schema ser ut som så att först är det engelska nationellt prov. hoppas det går vägen! sen åker jag nog hem, pluggar engelska och sover. Vid 4sen ska jag träffa evy & julia och vi ska gå på stan och köpa lite födelsedagspresenter. trevligt! Antingen så träffar jag linn då,går på on stage och hon sover hos mig. Eller så åker jag och gör engelskaplugg, de därglosorna måste verkligen sätta sig snart! Sen funderar jag på om man ska baka? Hur som, nu ska jag & far min åka.

Hoppas mina kläder från nelly + shortsen kommer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0