vilda barn.

åh. han var så duktig idag min polle. Han var busig som bara den och jag trodde att jag skulle dö där ett tag. Men han skärpte sig efter ett tag. Han var duktig på banan (?) iallafall. Lite rädd för dommarna, men inget större sådär. Det var riktigt hårda & extremt konstiga dommare. Hur som helst slutade jag & aragorn på 7,1 och de andra på 6,8 , 7.0 och 7,2. Så det var ju kanon! Vi kom precis utanför placering, precis som förra gången. Dock tyckte vi & alla andra att vi var värda iaf en plats högre upp. De som petade ner oss fick inte ens hästarna i galopp, satt som crap och jag vet inte vad. Det var sjukt konstigt. Back to track. ikväll hoppas jag på kramar, fina saker och helst leenden också och fin musik.

rest in peace.

Kommentarer
Postat av: bexxzi

inte den då han åker till amerika! det är fortsättninge, den har vi också! utan detta är den då han kommer till stan!

2010-04-17 @ 16:39:10
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0