you and me

godmorgon. Idag är det fredag och det regnar ute. Ganska skönt för jag måste ändå ta bussen in pga att jag inte hinner cykla hem. Men cyklat 8mil på 4 dagar. Ganska stolt! Idag tror jag att matte, senska & dans står på schemat. Slutar kvart över 2 och halv 3 ska jag på bio med ungefär hela skolan. Vi ska kolla på 3ornas filmer. Får springa där ifrån kvart över 4 då mamma hämtar mig, kvart i 5 har jag en timmes träning med dressyrlaget! Nice. Ni får dagens outfit & dagens bilder senare ikväll. Nu ska jag borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Linn

3ornas var det allt! glömde fråga, skulle du på fredagsfesten? :)

2010-04-16 @ 17:28:22
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0