bättre sent än aldrig.

då är jag igång. här är lite ( mycket ) bilder från kolmården med Linn. Väldigt sent, men min dator har faktiskt gått sönder. Så nu snodde jag pappas lite. på tal om pappa. idag hände det för första gången. vi har både en iphone och idag hände det - han tog fel. ouups. undra hur många gånger det kommer hända? funderar på en iphone4. dock förstår jag inte riktigt skillnaden. menmen här kommer lite bilder iallafall!

 

ska du till kolmården snart? ett MÅSTE är att se sälshowen och rovfåglar showen.

oj. nu ringer pappas mobil... ska ja svara?


Kommentarer
Postat av: Linn

yeeah! coola kidz i parken!

2010-08-19 @ 12:13:51
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0