det går bra nu, kompis det går bra nu!

jag yrar omkring dagarna långa. sover för lite, stoppar knivar i kylskåpet, slänger glas i papperskorgen, äter för dåligt, tränar för lite, rider för fullt, pratar i sömnen, har cp ryckningar i armen, pratar i telefon som en riktig cooling, längtar som en tok, tar på mig kläderna utochin, taggar skåne halva dagarna, leker partypingla, skrattar, tänker, mår bra, äter tacochips och är en usel bloggare. och ingenting känns omöjligt. jag längtar tills skolan börjar. wow

och tänk ni, snart kommer malin hem. min fina!


det gör ignenting att det regnar, jag är så jävla glad.
bara för det så ska jag nu, 20 över 1 på natten.
lite smått påvärkad beställa lite kläder på internet.

Kommentarer
Postat av: din m

laser och tittar, laser och titta. seriost ewe, jag gillar dig !

2010-08-04 @ 13:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0