första skoldagen.

aaaah. det var skönt att komma tillbaka till skolan och dess härliga gäng! Idag var det mest mentorstid och lunch. sen slutade vi. men vi stannade o kollade på ettorna lite, vi fick ettvarsitt fadder"barn" som vi ska ta hand om. lite gulligt. hoppas mitt är bra! efter vi hälsat på de flesta så stack vi och fikade en sväng, jag, anna, anna, rebecka, linn, hanna, moa, erika, julia och evy - ngn glömd? tror inte det. det var mysigt iallafall, sen drog jag rebecka och linn omkring lite på stan.och sen bussen hem,. nu är jag hemma, såg att löshåret hade kommit på posten så ska snart åka upp och hämta det, sen ta en snabb fika innan jag sticker till stallet. ska iväg och träna för sophie alm idag. göttkött. hoppas det går bra. hemma vid 9tiden.


dagens outfit.
nu måste jag iväg.
ska försöka fåmed far min & kameran på träningen så får ni se bilder.
puss

Kommentarer
Postat av: m

jag ÄLSKAR dig i din nya frilla :) ändra den inte nu ewe!

2010-08-24 @ 23:31:44
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0