full rulle.

förlåt för att jag inte ger er en bildbomb som jag lovat. men har varit full rulle hela dagen. har varit med hästen hela dagen och nu har jag och familjen precis ätit tacos och nu ska jag sova för att imorgon börjar "livet". imorgon sätter allt igång, träning, skola, hästen.. ja allt. jag gillar att ha fullt upp och jag hoppas att hinna med allt jag vill! Vi börjar imorgon, cykla till skolan, skola 9-16 med dans, sen träna gym, cykla till stallet, rida och cykla hem. totalt kommer jag cykla ungefär 25-28 Km. känns BRA och någon kommer sova så gott denna vecka.
nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

FÖRLÅÅÅÅÅÅT!! JAG VEEET! JAG SUUUUGER! måste bara hitta mig en tid så att jag verkligen kan sätta mig ner och skriva! <3

2010-08-30 @ 20:58:14
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0