glad

idag har det varit en bra dag. kom till resecentrum halv nio och umgicks med rebecka och linn i en timme innan skolan började. vi satte igång direkt med ett projekt. vi ska göra en teater/musikal till kulturnatten och det lär bli så bra! Sen var vi med ettorna lite och fikade med de och sånt. det var mysigt. Sen drog jag och anna på stan, köpte hårfärg till anna och block till skolan. Sen gick vi hem till anna och färgade hennes hår - det blev kalas fint! Sen gick vi tillbaka till stan - och träffade karin och anna T enstund innan jag drog hem och åkte till stallet för att ta hand om en eeextremt smutsig häst. men jag gillar honom ändå. nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet och slappar lite. imorgon ska vi köra kycklingfotboll med ettorna. det kan bli kul!
jag och fina anna.
( kolla sista bilden på anna - BABE )

Kommentarer
Postat av: anna

DU ÄR BABE ÄLSKLIIIIINGGG..<43333333333333

2010-08-27 @ 18:10:56
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0