nyår?

jag sitter oc tänker på min framtid - som ser ganska ljus ut må jag säga.
men då slog det mig med nyår..
förra året drog jag& anna till kläppen 1vecka runt nyår för att ha den bästa veckan i våra liv. vad ska man göra detta nyår? jag vill  åka iväg igen! åre kanske? eller något helt annat? hm. tåls att tänka på..


lite bilder.
det var b-ä-s-t.
fråga är- kan man klå det?


nu ska jag läsa tidinigen för andra gången i mitt liv. ni som känner mig väl förstår nog varför. sen ska jag fortsätta lite mer elsas mode! bra bok. såg att min syster hade köpt ego boost också eller vad den heter? ska nog bläddra igenom den lite. ih

Kommentarer
Postat av: anna

bästa och älskade Kläppen <3333 önska jag kunde ha råd och åka dit igen vid nyår :(<333333333333333

2010-08-23 @ 13:03:56
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0