Oh, just a range like Aragorn

Sitter i sörjer lite. Inte för att datan är sönder, för det gör inte så mycket, utan för att jag får rida min polle i morgon och sen inte på 5 dagar. Det känns ärligt talat jobbigt. Att nu - tills skolan börjar kommer jag vara iväg varje måndag, tisdag, onsdag och torsdag . Och eftersom att syster endast är ledigt på söndagar så kommer ju hon vilja ha honom då. Ja det känns jobbigt. I jag längtar tills skolan börjar. Jag kommer inte ha en ledig stund och det gillar jag! Cykla till skolan, träna innan skolan, skolan, träna, till stallet och sen hem och plugga/sova. Det känns så bra och just nu känner jag bara WOW vad jag älskar att rida! Önska nästan att jag valt hästgymnasie så ja skulle kunna få rida jämt - SÅ känns det. Och jag gillar det! Han är så Fin min ponny! Nu har jag precis kommit hem från stallet o ska nu duscha o sen ner till andra stallet. Ikväll får vi se va det blir! Om inte party så powerwalk.. Undra vad ja helst vill? Ehhehe! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad skont att det har andrat sig med ridningen gullis! :D jag ar glad for din skull!

saknar dig! <3

2010-08-07 @ 22:35:30
Postat av: evert

en tjej som inte kan skriva äåö .. vem kan det va? ih, saknar dig också sötan - massor! <3

2010-08-07 @ 22:51:24
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0