plötsligt händer det.. eller?!

Jag måste säga att jag tycker att hjärnan överarbetar ibland. När det kommer ett förslag, en chans att förvärkliga sina drömmar. då kommer tankarna " det måste vara något lurt", " ofta det skulle hända mig" men nu ska jag låta bli att tänka och go with the flow. eller vad man nu säger. tyvärr har jag total tystnad plikt. tillsvidare. nu ska jag må bra, hoppa in i duschen, ta en sväng med hudarna och bara le åt denna dag!

old pic.

senare lovar jag att ni ska få bild på håret - men just nu sitter jag i pyjamas!

jag känner bara WOW. I LÖÖVE MY LIFE

Kommentarer
Postat av: Linn

åhåhåhå SÅ NYFIKEN!

2010-08-19 @ 12:14:51
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0