söndag

idag är det söndag och näst sista sommarlovsdagen för min del. jag börjar på tisdag - ganska skönt! iallfall, klockan är 12 nu. vid halv 11 tiden kom jag hem efter en kalasmysig kväll hos malin med tacos, skräckisar, godis, kvarteret skatan och sängmys. kalashärligt och välbehövligt. Var ute och gick lite med hundarna förut.

sen lade vi oss och gjorde ngt man absolut inte får göra.
vi gosade lite i soffan- man får passa på när ingen är hemma.

sitter fortfarande i pyjamas och otvättat hår. menmen

ja. nu fick jag levnadstäcken från anna. idag hade jag tänkt mig att vi skulle ta en hundpromenad och gå upp för yxbacken ( en röd/svart skidbacke ) och sen ska vi cykla till stallet ( 1,5 mil ) och rida. dock verkade anna inte så pepp på ngt av det .. men jag kan nog överyga henne om promenaden iallafall. ikväll sover nog anna över och de blir mys/filmkväll. vemvet - candyland kanske? oj. nu plingar det förfulllt i mobilen och jag borde verkligen duscha.

Kommentarer
Postat av: anna

hahah du är bäst häst på att övertala mig alltså :D<33 bästa och finaste du ewelina anzelius <3333333

2010-08-23 @ 13:05:25
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0