marknaden

så. nu tror jag att internet vill sammarbeta? iallafall. igår ställde jag klockan på åtta, gick en sväng med hundarna, fixade iorning mig och drog till stan med 9.15 bussen. här är gårdagens:


bra bild inne på espresso house toan! aja.

gick omkring på marknaden med anna etttag, köpte en cardigan och en dessvärre ful långklänning. eller ja. den va fin men den satt inget bra på mig. och såklart köpte jag mig en rem också. gott! sen satte vi oss och tog en fika, tilda kom och anna stack. jag och tilda gick en sväng på stan. jag köpte denna:

dålig bild - men nya favorittröjan - lätt!
jag köpte även 5st skräckfilmer!
sen drogjagoch tilda till stallet, red min ponny som var finast i världen igår!
sen drog vi hem, jag fixade mig fort och drog till stan igen och yrade omkring med lite folk och gjorde gatorna osäkra. missade såklart sista bussen men fick sova istan. det var mysigt och vi låg och drog oss till 12 på morgonen sen!

drog till bussen sen och åkte hem, känner mig fortfarande lite halvkrasslig men vafan. tog en promenad hem och nu måste hundarna ut snart. det regnar ute, men det gör ingenting! ska bara stoppa i mig lite alvedon först.
ikväll ska jag göra sånt som jag gör bäst & hoppas att man får någon sömn i en delan 90säng?
om man nu vill sova.

mina nya älsklingar! jaghar bott i de3dagar i rad nu och det är nästan så jag vill köpa ett par till - ifall de går sönder! haha.


jaså? ^^

Kommentarer
Postat av: Linn

yeah, snyggiströjan!

2010-08-21 @ 16:06:46
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: bexx

ZNYYKK CHEEEEEEEEII! o snygghåret, snart ses vi. längtar

2010-08-22 @ 16:27:13
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0