LÅNGT.

tjabba tjenare. har precis kommit hem från stallet. Det har varit en bra dag idag! Först hade vi svenska B/ historia. det verkar bra! vi gjorde ett test hur mkt vi kunde om historia. erika & jag fick 6,5 / 36.. ( och två poäng var fusk ) känns bra!Sen hade vi extremt lång rast. 10.30-13.15 så jag drog till stan och lämna tillbaka lite kläder, sen myste med fina människor. sen var det mat och dansdansdans. vi ska börja med musikaldans nu och det känns så bra! fick beröm för att jag hade bra fötter. han kallade mig äkta ballerina och en typ som kan gå i "hor klackar" haha kändes bra! och sen var det scenisk gestalltning, pratade om rådhus uppvisningen. wow det kommer nog bli riktigt bra! Spöke blir nog min roll! sen var det träääänings time. jag o anna drog till wordclass och jag köpte mitt årskort! WOOW. så tränade vi i ca 1,5h också. det var så jobbigt - men kul! sen fort till stallet, tog en lång promenad till hästen då han knappast orkade stå upp. gullis. och nu sitter jag här och ska mysa med min fina hund till fångarna på fortet! min stackars hund.. hon är ju van att få följa med överallt under sommarlovet. man kunde liksom komma på henne spring efter än när man kommit halvvägs till stallet, nu så är jag ju aldrig hemma. mår så dåligt när jag måste stänga in henne i huset när jag går till skolan.. och lilla wilma ochså.
aja. imorgon är det tisdag. på schemat står piano, sång, engelska och matte. ser fram emot att köra igång med både matte B och engelska B. blir nog riktigt kul! Efter skolan ska jag träna lite, och gå och sola. sen vid 6 ska jag träffa min älskade anna och mysa lite. låter som en kanon dag tycker jag. men ja.. kommer ju komma hem sent imorgon också. men jag gillarT. dock önska jag att man kunde få ha med sig hundar till skolan. vad tror ni carola säger om det?!
lite bilder från senaste dagarna:
trorna taggade för att nolla de nya ettorna
TAGGAR BARCELONA!!!
nu har jag port från EF ang "high school year" som ska läsas ordenkligt och funderas på!

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, det är som love fast med a! (alltså NAMNET love!) haha. :D HJÄÄÄÄÄRTA!

2010-08-31 @ 19:44:52
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0